SWEETHEART <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1489779770951722455\x26blogName\x3dsweetheartmines.blogspot.com\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://scarletsstorywoebabe.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://scarletsstorywoebabe.blogspot.com/\x26vt\x3d573178197826545663', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
bonjour ~

Welcome to the Super Awesome world! I is a precious girl. Make me comfortable with you and you will treaten the same. Let me know if you love me xoxo PMR victims.Sweetheart mine. Done read, Done to keep secret. Do you ?

: Afif Izzati, 20 Disember 1998, Islam.
+ follow | Email | twitter |




recent update :
THIS PAIN.
written on Friday 25 October 2013 @ 21:22 ✈



 

Assalamualaikum  dan haii bloggers. Dah lama tak update blog dah. Hihi. Actually, sekarang ni tengah bosan, so sebab tu yang update blog ni. Kali ni update blog dalam bahasa melayu atas permintaan sahabat- sahabat saya. Hahaha. Kejap je rasanya pmr dah habis. Rasanya baru semalam belajar *cewahh haha. Sekarang ni dah sangat bosan, taktau nak buat apa kat rumah ni. Online 24jam pun bosan jugak. Hm nak keluar ? Mimpi di siang hari lah mama nak bagi keluar hmmmmm. Nak keluar dengan kawan pun susah, ni kan dengan akif ? Hm. Dah penat dah bertekak dengan mama that’s everything will be alright. And she still don’t get it. Huh, okay so the end tetap duduk rumah dan rasa sangat terkongkong gila. Hmm dah penat sangat nak menangis setiap petang dan malam. Penaaaaaaaat sangat. Kenapalah takda siapa pun yang nak faham aku even once. Why why why is it happened to me ? what my faults ? *crying hmmm. Bila ada orang buat aku nangis, jangan ingat aku lupa apa yang korang dah buat. Setiap perkataan yang keluar dari mulut korang untuk aku, setiap perlakuan semua tu aku ingat! And I really remember how one person can ruin my life. Kadang- kadang tu rasanya nak sangat tumbuk muka kau tu, baru kau tau sakit tu macam mana. Bila aku dah start nangis pasal satu benda and semua benda aku nangis sekali dari orang ni and orang ni. Pujuk ? Sape je yang nak pujuk aku. Takde siapa pun yang ada bila aku nangis. Akif ? mimpi lah kalau dia nak pujuk aku. So, senyum buat macam aku tak pernah rasa sakit selama ni. Fake smile and move on. Dengar masalah orang lain, sampai masalah sendiri takda siapa yang sudi nak dengar. Takpe dah biasa hidup rasa diabaikan. Biasa sangat dah. Sometimes, nak jugak ada orang yang cakap You are the strong girl and you can through this, I know you can. Susah sangat ke nak dengar ? Hmm. Acha je selalu cakap yang aku kuat sangat, sebab aku boleh pendam semua ni. Aku diam tak banyak cakap. Aku terlalu memendam sampai setiap saat aku rasa nak nangis.  I had lost everything. Everything!! My life, my friends, my love , my hope, and my parents never be fair on me. I had lost them. You know how can I survived without them ? Pretend that you never seen your best friend with other friend ? How can she just forget the three years ? How can she forget it so easy ? Parents, when they always argue with what you do ? Abang boleh buat, boleh keluar siang malam lepas pmr. Tapi aku ?!! *crying. Love ? You know what, when you think the person you love will never hurt you, then he hurt you the most ? Has you ever think about it ?! Tapi takpe hati ni dah lali dengan semua ni. Air mata dah jadi best friend aku setiap hari. Takda siapa peduli, takda siapa faham dan takda siapa nak dengar masalah aku. Bila ada banyak dalam fikiran aku setiap hari, then migrain aku datang. Sakittttt sangaaat tau ?! Tahan sakit and still buat macam biasa. Padahal aku pernah hentukkan kepala aku dekat dinding sebab sakit gilaaaa!!! Tau tak sakittttttttttt sangatttt! Terpaksa tidur sebab terlalu sakit sampai tak balas text akif. And macam biasa kena marah. And macam biasa mintak maaf. Tak perlu rasanya bagi tau kalau kita ni sakit. Aku tak suka mintak simpati orang. Kalau dia sayang aku dia tau apa yang perlu dia buat. Setiap malam menangis  rasa macam diri ni dah sangat tak berguna.*serious talk. I just need someone who will listen to my problem and give me some motivation words which can make me more stronger. Tapi aku tau impian aku satu pun tak pernah tercapai. So, lupakan. Hmm banyak nya aku luahkan rasa hati ni. Menangis aku update blog ni hmmm. Kuat afif is kuat! Takda siapa nak cakap macam tu dekat aku. So, diri sendiri bagi nasihat. Takda siapa peduli. Sorry kalau ada siapa terasa. Blog aku, suka hati aku nak update apa. Kau sakit hati ? Lain kali jangan baca apa yang aku update.Aku tak suruh sapa- sapa baca pun. Sebab aku ni memang teruk. Tak reti jaga perasaan orang lain kata akif. Oh okaylah berhenti disini. Afif is a strong girl! Motivate to myself. 

0 comment[s] | back to top